tirsdag 9. oktober 2007

I min søken på nett finner jeg 3:

De innleggene der jeg har tipset dere andre om gode nettsider, har vært det morsomste for meg med denne bloggen. Ofte kommer man nemlig over noe ved en ren tilfeldighet. Også i dette tilfellet var det det som skjedde.

Jeg leste nemlig, som dere kan se av forrige innlegg, Kjell Atle Halvorsens svar til Inge Eidsvåg i IKT-debatten. Her refererte han til flere, for meg allerede kjente, nettsider der elever kan publisere arbeidene sine, nemlig skolens nettsider, YouTube og Blogg. Det jeg ikke hadde hørt om før var det han refererte til som Sciencegrid. Et raskt søk via google førte meg hit!. Er du også nysgjerrig på hva Sciencegrid er?

1 kommentar:

Thomas sa...

Du har funnet frem til mange nyttige "skatter". Med dem utvikler vi vår digitale kompetanse og kreativitet.