søndag 30. september 2007

I min søken på nett finner jeg 2:

I min søken på nettet finner jeg denne nettsiden: www.vct.no

På en eller annen måte havnet jeg på denne siden gjennom arbeidet med å installere Skoleverktøyet for Microsoft Office. Jeg kjente siden igjen med en gang, da vi faktisk var innom denne nettsiden da vi arbeidet med å lage digital ABC på 2. samling i Norsk 2 studiet. Via denne siden fant læreren vår en oppskrift for elever på hvordan man skriver fortelling. Oppskriften var laget i PowerPoint og var utrolig fin!

Tipser dere andre studenter om denne siden, da det er store mengder med undervisningsopplegg tilgjengelig for nedlasting på denne siden. Du kan bla deg igjennom de forskjellige oppleggene som er sortert alfabetisk, eller søke på emneord.

2 kommentarer:

Johanne sa...

Denne siden så kjempenyttig ut! Tusen takk :)

Caroline sa...

Bare hyggelig!:)